Otevřeno: Po-Pá 8:00 - 17:00   U Potoka 267, Semily 513 01  

Kariéra

najdi svou novou příležitost

Pracovní příležitosti u Katroservis

Seznam volných pracovních míst

Technik výstavby telekomunikačních bezdrátových/kabelových sítí
Náplň práce
  • Montáž/servis RR spojů a přístupových bodů pro telekomunikační služby
  • Diagnostika RR spojů a bezdrátové technologie
  • Výstavba a rekonstrukce kabelových sítí CATV, technologií DOCSIS 3.0
  • Organizování montáží, provozu a oprav
  • Provedení montáže v souladu s projektovou dokumentací/skutečný stav
Profil kandidáta
  • SOU/SŠ vzdělání nejlépe elektrotechnického nebo telekomunikačního směru
  • ŘP sk. B a ochota cestovat
  • Znalost a zkušenosti se spoji ve frekvencích 5,10,17,24,60 a 80 GHz
  • Znalost CATV sítí a technologií DOCSIS 3.0
  • Příležitostná práce ve výškách
  • Vyhláška 50/78 Sb. výhodou
  • Zkušenosti na obdobné pracovní pozici výhodou
  • Systematický způsob práce, smysl pro techniku
  • Zodpovědnost za dodržování předpisů a postupů BOZP
  • Časová flexibilita
  • Manuální zručnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
  • Bydliště: Semily a okolí, Lomnice nad Popelkou, Rovensko pod Troskami, Železný Brod, Jablonec nad Jizerou, Rokytnice nad Jizerou, a jejich okolí
Nesplňujete-li některé z bodů profilu kandidáta, nevadí a rádi vás to doučíme. Důležitá je týmová práce, zodpovědnost, spolehlivost a chuť učit se nové věci!
Nabízíme
  • Zázemí dynamicky se rozvíjející společnosti na trhu telekomunikací
  • Různorodou práci v terénu
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Mobilní telefon a firemní vůz pro osobní účely (cestu z práce a do práce vnímáme jako služební a navíc 500 osobních km)
  • Zázemí stabilní společnosti s celorepublikovým působením
  • Odborné vzdělávání
  • Zaměstnanecké výhody (např.: internet a IPTV zdarma po uplynutí zkušební lhůty)
  • Nástup možný ihned
Platové ohodnocení:
  • 20.000Kč - 40.000Kč v závisloti na zkušenostech kandidáta
Místo výkonu práce
  • Semily a okolí

Písemné nabídky s kontaktem, včetně strukturovaného životopisu, přiloženého fota, popisem dosavadní praxe a případné reference zasílejte na email .


Specialista zákaznického centra
Co očekáváme
  • předchozí zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou
  • dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování po telefonu
  • bezchybnou znalost českého jazyka (mluvený i psaný projev)
  • rychlé psaní na PC
  • běžná uživatelská znalost práce s kancelářskými programy MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • související administrativní činnost
  • každodenní komunikace s jinými odděleními v rámci společnost
Pracovní nástroje
CRM system (ISP admin), ABRA, výpočetní technika, telefon, kopírka a další zařízení.
Osobnostní vlastnosti
Pracovník by měl být plný energie, obchodního ducha a s chutí pomáhat zákazníkům. Dále by měl být soustředěný, spolehlivý a přesný.
Zaměstnanecké benefity
  • Mobilní telefon i pro osobní účely
  • Internetové připojení a TV
  • Kariérní růst
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Velmi dobrá dostupnost
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Pracovní doba: 8:00 – 17:00
Platové očekávání
15 000 – 25 000,-, v závislosti na výkonu a zkušenostech

Písemné nabídky s kontaktem, včetně strukturovaného životopisu, přiloženého fota, popisem dosavadní praxe a případné reference zasílejte na email .