Nefunkční internet
Nefunkční připojení k internetu může mít více příčin.
- Restartujte veškerá zařízení vypojením z elektrické energie na dobu přibližně jedné
minuty.
- Nezapomeňte zkontrolovat správné zapojení kabeláže, je možné, že jste při stěhování či
úklidu omylem některý vypojili.
- Pokud máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v
pořádku,
restartujte jej.
- Jestli jste koupili nový počítač či notebook nebo nainstalovali nový operační systém ve
stávajícím počítači, věnujte pozornost bodu Nastavení připojení k internetu.
Pro konzultaci veškerých kroků a vyřešení problému jsme vám k dispozici na telefonu 487 070
007.
Pomalý internet
Rychlost internetového připojení ovlivňuje celá řada faktorů. Pro zjištění relevantního
výsledku
vás poprosíme provést měření tímto postupem:
- Připojte zařízení, na kterém rychlost měříte, po kabelu, měření rychlosti připojení přes
bezdrátovou síť nemusí zajistit správné hodnoty.
- Zajistěte, aby bylo připojeno pouze jedno zařízení – všechna zařízení připojená ve vaší
síti
se o rychlost dělí.
- Zjistěte, zda počítač nestahuje automatické aktualizace, abyste se vyhnuli nepřesnému
výsledku měření.
- Pro měření rychlosti využívejte ověřené stránky: www.speedtest.net nebo
speedtest.cesnet.cz.
Naměřené hodnoty downloadu, uploadu a ping nám sdělte telefonicky na 487 070 007, pro
vyřešení
problému jsme vám k dispozici.
Nefunkční televize
Pokud vám nefunguje služba IPTV, proveďte, prosím, následující kroky:
- Odpojte set-top box ze zásuvky a nechte vypnutý, pokud máte více set-top boxů, je nutné
vypnout všechny
- Restartujte switch a wi-fi router – odpojte ze zásuvky a znovu zapojte
- Počkejte cca 2-3 minuty
- Zapněte set-top box a nechte naběhnout
Ve chvíli, kdy je služba stále nefunkční, volejte na 487 070 007. Zjistěte si před zavoláním,
zda
vám funguje internet či nikoli, a tuto skutečnost nám nahlašte. Pomůže to rychlosti
diagnostiky
problému a tím i jeho vyřešení.
Nastavení odchozí pošty
Nastavení vašeho emailového klienta pro odchozí poštu můžete provést pomocí našeho návodu,
který
naleznete ZDE.
Jestli si nevíte rady, jsme vám připraveni pomoci na telefonu 487 070 007.
Nastavení připojení k internetu
Pokud máte nový počítač, nebo jste přeinstalovali operační systém u stávajícího, bude třeba
jej
nastavit pro připojení k internetu.
Pokud máte wi-fi router, stačí vybrat vaši bezdrátovou síť a zadat heslo.
Pokud jste připojeni jen po kabelu, je třeba nastavit váš počítač či notebook. Nastavení
můžete
provést pomocí našeho návodu, který naleznete ZDE.
Pro nastavení budete potřebovat IP adresu a další údaje, kterém vám sdělíme telefonicky po
ověření totožnosti.
V případě problémů s nastavením, nebo ztráty hesla do bezdrátové sítě, vám jsme k dispozici
na
telefonu 487 070 007.